ChristelPrins.reismee.nl

Thanksgiving (a.k.a. Turkeyday) & Blackfriday shopping

De afgelopen week was ik vrij van school en heb ik op zich niet heel veel gedaan tot donderdag.. Op maandag en dinsdag moesten Melissa & Alex gewoon werken dus bleven ik Hayden & Hailey bij Velvet zodat we ons minder zouden vervelen enzo :) Het was best gezellig daar met de kidz! Velvet heeft me een beetje meer leren Photoshoppen (ze is fotografe) en op dinsdag zijn ik en Berit toen we in Glenwood waren langs de bank geweest om een gift-creditcard te halen ;) je kan er geld opzetten en je kan deze gebruiken voor online shoppen enzo wat we met onze kaarten niet kunnen doen! Dit hadden we nodig voor ons kerstinkopen. :P We hadden allebei een paar dingen die we wilden bestellen voor ons thuisfront, JULLIE DUS! :P en ik heb een creditcard nodig om mijn dropjes en stroopwafels te bestellen van TheDutchShop.com :P :) dus dat kan ik nu ook doen! :)

Op woensdag bleven we thuis en hebben we het hele huis een grote schoonmaak gegeven zodat alles weer netjes was voor thanksgiving en omdat we eindelijk een keer echt veel tijd hadden. (en het is nu weer een rotzooi… wel een schone rotzooi gelukkig ;P) Op donderdag was het dan eindelijk thanksgiving!!! Al om 7uur gingen op weg naar Keith en Velvet om alles klaar te zetten voor de grote thanksgiving maaltijd. Alex was om 3uur ’s ochtends al opgestaan om onze ham aan te zetten en om 5.30 stond hij weer op om zijn peanutbutterpie te maken (die iedereen heeel lekker vond, behalve ik dan, ik HAAT pinda’s). Om 7 uur dus helpen schoonmaken, tafels neerzetten en ondertussen de Macy’s Thanksgivingday Parade gekeken! Was echt vet groots! Moeten jullie eigenlijk even opzoeken op Youtube om daar een indruk van te krijgen! Rond een uur of tien kwamen meer mensen binnen om met ons thanksgiving te vieren en hun eten neer te zetten, om 11uur begonnen we uiteindelijk met eten! Het was echt heeerlijk! :) (foto’s zodra ik velvet’s en sheri’s foto’s jat ;P want ik heb zelf nauwelijks foto’s gemaakt) we hadden drie kalkoenen 2varkensvlees stukken (vet grote stukken) een groot stuk rund, dan 3grote schalen stuffing (traditioneel voor thanksgiving samen met de kalkoen) verschillende groentes, gevulde eitjes en andere koude bij gerechtjes en dan HEEELLLLLL VEEEL desserts! J echt 20verschillende taarten! En dan koekjes en cupcakes! :D Het smaakte allemaal heel erg lekker maar het vulde wel heel erg en iedereen zag eruit alsof ze zwanger waren! ;P “When is it due?” Om ongeveer 3uur ging iedereen weer naar huis en rond 4/5 uur gingen wij ook maar eens op huis aan.. Het was heel gezellig en ik heb weer wat nieuwe mensen ontmoet!

Berit ging met ons mee naar huis omdat ze met Melissa, Hailey en mij mee zou gaan BLACKFRIDAYSHOPPEN! We gingen om 7uur PROBEREN te slapen omdat we om 10uur al weer moesten ‘opstaan’ voor blackfriday shoppen.. Melissa heeft die 3uren helemaal geslapen, hailey heeft 1,5uur geslapen ik 2keer een klein half uurtje en berit iets van 15 minuten… slapen was goed gelukt dus ;P Eerst dus opweg naar Walmart! Om 12am zou een groot deel van de sales open gaan (alles behalve elektronica en andere erg dure dingen) dus rond 11uur kwamen we daar aan, onze sales hadden we snel gevonden en toen was het bij je ding gaan staan! Alle vier stonden we bij iets wat we graag wilden hebben, ik stond bij de fotolijsten omdat Melissa er graag een wou voor kerst van mij en Berit wou er graag ook eentje. Berit stond bij de DVD’s voor 1,96, Melissa bij een stofzuiger voor $15 en hailey hielp een nicht en stond bij een roze barbie truck! Hailey stond daar en een man naast haar vroeg hoe oud ze was, iets van elf? Zij knikken van ja :P en toen hielp hij haar met het inladen van de truck enzo! LESSON #1 LIE, ACT NICE, BUT DON’T BE NICE! Het was best grappig want die trucks waren vet snel uitverkocht! Alle vier hadden we gelukkig ons dinge te pakken en dus konden we in de rij gaan staan voor het betalen.. LESSON #2 LET SOMEONE STAND IN THE CHECKOUTLINE FOR YOU! We konden na meer dan een uur eindelijk betalen…. Daarna gingen we ‘ontbijten’ bij IHOP (international house of pancakes) om 2 UUR ’S NACHTS, ik had echt zo veeeel honger.. NOT Ik nam een kinder menu van 5 mini pancakes… Berit nam niks en Hailey en Melissa aten daadwerkelijk een ontbijt menu…. Daarna terug naar walmart omdat Melissa Alex’s cadeau wilde kopen en zijn kado ging om 5uur on sale! Dat uiteindelijk ook te pakken gekregen en toen door naar the mall! Daar was de echte drukte en gekte al geweest zoals wij die in Wal-mart hadden gehad. (vette politie agent rent door walmart: “there’s a fight in the parking lot I’m on my way” hijg hijg… ;P) we hebben daar niet echt veel meer gekocht.. ik heb wel een vest van aeropostle gekocht en hailey ook.. Wat ook best grappig was, was dat Berit in elke winkel probeerde voor te kruipen en dan in Duits liep te praten en deed alsof ze geen engels snapte XD was erg grappig! :D Ich spreche keine english… ich verstehe dich nicht! En het werkte meestal ook nog! :P onderweg naar huis nog iets kleins gegeten en al met al een leuke nacht!

Toen ik thuis was probeerde ik wakker te blijven zodat ik in mijn ritme zou blijven.. maar Alex belde om 3uur dat we foto’s gingen maken met de kerstman! :O ik had ongelovelijke wallen en moest erg nodig douchen maar hij gaf ons 15 minuten… uiteindelijk hebben we 3uur in hot springs op Alex lopen wachten in verschillende winkels en was ik dus behoorlijk pissed off.. ik had bijna geen slaap gehad, ik had niet meer gegeten sinds 7uur ’s ochtends en ik zag er echt niet uit voor een foto.. uiteindelijk hebben we geen foto genomen en had ik dus heerlijk kunnen slapen… Alex en Melissa hadden dan ook nog eens ruzie omdat ze soms erg slecht zijn in communiceren, waar gister een voorbeeld van was… Daarna met iedereen geïrriteerd gaan eten bij een restaurant…. Was op zich best gezellig maar ik had er totaal geen zin in en ik wou alleen slapen… Toen ik uiteindelijk om 8uur weer thuis was kon ik juist niet in slaap vallen… uiteindelijk viel ik rond 9uur in slaap.. Vandaag heb ik mijn kerstcadeautjes voor JULLIE! ‘gemaakt’ en samengevoegt en een kerstkaart ontworpen! :) Het pakketje komt binnen kort die kant op! Dit was het weer voor nu! Laat me een bericht achter! Als ik niet meer blog voor die tijd: EEN FIJNE SINTERKLAAS! Ik heb hier pepernoten en chocoladeletters! :) en er zijn nog meer pepernoten en speculaaspoeder onderweg! :D JEEJ! Laat een berichtje achter of stuur een mailtje en vertel me hoe alles gaat in Nederland! Tot mijn volgende blog! ;)

Reacties

Reacties

Joëlle

Hee Christel!

Supergaaf allemaal zeg! Leuk dat je je blog goed bijhoudt! :)
Hier in Nederland wordt het alsmaar kouder en kouder...brr...
Het vriest al flink, en in het noorden van het land ligt er al sneeuw (zag ik op tv).
Aankomende week zal ook bij ons sneeuw vallen ;( Jippie... in de sneeuw naar school. NOT! :S
Nog heel veel plezier daar, en laat snel weer iets weten!

xxx Joëlle

Greetje

Hoi hoi,

Thanksgiving was dus gezellig, wel een lange drukke dag hoor.
Lijkt me erg leuk om die nacht van Blackfriday mee te maken, moet je wel brutaal voor zijn lijkt me om te krijgen wat je wilt hebben.

Wij gaan vanmiddag Marco's verjaardag vieren en lootjes trekken voor kerst. Heb toch nog weer genoeg wensen kunnen opschrijven.

Ga deze week de cadeautjes voor jullie bij elkaar scharrelen. Wordt wel een gezoek maar wordt vast leuk.

Heel veel xxxxxxx en veel knuffels van je mams

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active