ChristelPrins.reismee.nl

nog 3 dagen!!

Na super lang wachten kreeg ik vrijdag eindelijk een telefoontje van Travel Active (de organisatie) dat ik was geplaatst bij een gezin! Het is verrassend hoeveel in nou toch nog wel even moet doen! :O Ik had mijn koffer al voor een groot deel gepakt omdat ik sinds vorige week op elk moment gebeld kon worden dat ik weg moest, maar gelukkig heb ik 5dagen en mag ik nog wel mee naar NewYork!! :D

Ik ga naar het plaatsje Glenwood in Arkansas, bij Alex en Melissa en hun dochter Hailey van 13 en zoon Hayden van 8. Het is een plaatsje van ong 2000 mensen dus zelfs nog kleiner dan Veno :P Ik ga naar Centerpoint High School dat ong. 10km verderop ligt. Heb al flink gegoogled maar mijn school heeft jammer genoeg niet heel veel online staan... Ze hebben iig wel een Football, Basketbal en Cheerleading team en een vet groot sport veld! Er zitten 600 leerlingen op dus wel een stuk kleiner als het Zuyderzee maar wel groot genoeg dat ze veel activiteiten hebben :D De school is al wel begonnen, dat is wel jammer want had voor het eerst echt zin in school XD

Glenwood ligt in de bergen en heel dicht bij een National Forest en bij 3meren dus de omgeving is vast prachtig! :D Het gezin heeft ook nog 2honden waarvan 1tje een 12weken oude puppy! :D Maar ik ga onze Tessa toch wel missen zeker omdat ze nu zo super ziellig (maar ook wel super schattig)is met haar zonnebril! :')

Nog geen uur nadat ik gebeld werd heb ik mijn gezin meteen gemaild en kreeg dezelfde avond nog antwoord :) Ze hebben er net zoveel zin in als ik en hadden gehoopt me dit weekend al te hebben.. Blijkbaar heeft het papierwerk nog wat tijd in beslag genomen :( Maar nu kon ik nog wel even helpen voor het corso! :D (naja niet in Vollenhove maar in Klooster maar toch! :O)

Woensdag is het dan eindelijk zover en zal ik begeleid door al best veel mensjes vertrekken vanaf schiphol naar de VS :) Het begint nu wel heel spannend te worden... Ik heb het gevoel dat ik super veel vergeet met het koffer pakken en moet nu toch echt van iedereen afscheid gaan nemen! Maar heb er natuurlijk superveel zin in en denk dat ik een geweldig jaar ga hebben om niet te vergeten

Liefs, Christel

Reacties

Reacties

Marco Aarts

Super cool !

Greetje

Hoi lieve meid,

Gelukkig kan ik je blijven volgen via deze weblog. Ik hoop dat deze reis je veel levenservaring geeft.

xxx mam

Géke Scheer

Lieve Christel,

Heel veel plezier daar in Arkansas! Ik hoorde dat je goed was aangekomen in Amerika. Je pa heeft de foto toegezonden, jullie zagen er allemaal wel moe en verhit uit. Ik hoop dat je in een leuk gezin terecht zult komen, waar je je op je gemak zult voelen. Ik ben benieuwd hoe de High School zal bevallen. Het zal allemaal wel anders gaan dan hier in Nederland. Leuk om je op dit blog te kunnen volgen!
We zien naar je berichtjes uit!

groetjes en een dikke kus,

Géke

Marco

Hoi lief Christeltje,
Ik krijg morgen jouw mail adres, daarna zal ik snel een bericht sturen !

Kusss van mij

Jos, Elly en Joëlle

Hoi Christel

Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Dikke kus en knuffel van ons allemaal.

Marco

Hoi lieve Christel,

Ik zal je volgende week drop sturen, geef maar even per mail aan welke smaak je het liefst hebt.

Kusss van mij

Marco

Hoi lieve Christel,

Het pakket is onderweg met de heerlijke chocoladeletters en pepernoten, laat even weten als het aangekomen is, eet smakelijk !

Kusss van mij

Marco

Hoi Christeltje,

En ligt de kalkoen al klaar voor morgen ?

Groeten XXX

Marco

Hoi Christel,
Wat een mooi verhaal weer! Hoop dat de chocolade letters naar wens waren, eet smakelijk !

Groeten van mij XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active