ChristelPrins.reismee.nl

A night to remember! :D & TORNADOES! :O

April 22, 2011, A day we made the memories we’ll cherish for the rest of our lives. Prom was geweldig. ‘s morgens om 7uur gingen ik en Noell de deur uit op weg naar Hot Springs om ons klaar te maken voor prom en ’s avonds rond een uur of een lag ik in mijn bedje na een lange maar geweldige dag.

De week ervoor was hard werken, na 2keer promcommitee missen omdat we een wedstrijd hadden was het woensdagavond flink hard weren in de gym! 18tafels klaarmaken die allemaal ongeveer 1,5uur duren met 3personen. Alle muren met papier bedekken, het plafond maken met stof, 7ramen (minstens 3uur per raam..) een trap (de hele donderdag met 6personen..) en bijna de hele vloer bedekken met papier. Niet raar dat we pas op donderdag avond om 10uur klaar waren met decoreren! De hele donderdag hoefde het promcommitee niet naar de les omdat we de nodige voorbereidingen troffen. Het was flink hard werken en halverwege de dag zag het er echt niet goed uit.. we dachten dat dit prom het lelijkste ooit zou worden, alles was scheef en je zag de tape overal.. maar rond een uur of 8 begon het decor er mooi uit te zien en wat we uiteindelijk hadden was prachtig!

Op donderdagavond ging ik naar Noell’s huis, we hadden samen onze nagel en haarafspraak en gingen ook samen foto’s maken. Zo snel mogelijk naar bed en om half 7 ’s morgens moesten we toch echt opstaan om al onze rommel bij elkaar te scharrelen en om 7 uur op weg naar Hot Springs! eerst even snel langs Walmart en Starbucks (echt heerlijk wakker worden dus ;P) dan naar Elite Nails waar we Jade en Emily ontmoete. Ook promcoördinators Mrs. Tuckers en Mrs. Sims waren er voor een pedicure (doen ze elk jaar i.v.m. het lange staan en lopen met decoreren). Erg gezellig in ieder geval en ander half uur later liepen we de deur weer uit op weg naar onze haarafspraak. Het duurde lang maar ons haar zag er echt heel goed uit! :D

Daarna foto’s maken in Gavan Woodland Gardens met Noell haar moeder en Noell’s vriendin Lyndsey! :) De foto’s zijn best goed geworden! Al moet ik ze nog steeds op stickje krijgen… :P Om 4uur ontmoette we Daniel (Noell’s date) en Garrett om groep foto’s te maken in downtown Hot Springs (Kody en zijn vriendin Anna kwamen ook maar iets te laat). Garrett was zo lief om voor mij een corsage mee te nemen (zijn moeder werkt in een bloemenwinkel) ookal was ik officieel niet zijn date.. Hij zou met Berit gaan maar Berit besloot heel opeens niet met ons te komen.. Garrett was daar niet echt blij mee want hij had haar ticket gekocht (als je geen Jr. of Sr. bent moet je 20dollar betalen..) en een corsage en zelfs een masker (thema was midnight masqueré).. Met de foto’s stonden ik en Garrett dus meestal samen omdat het beter uitkwam…

Na foto’s was het tijd om te gaan eten bij Osaka’s een Japans restaurant waar ze een gril aan elke tafel hebben en de kok komt aan je tafel met een soort showtje je eten klaar maken :) het was erg lekker! Vooral de rijst was echt super.. Ik vraag me echt af wat er in zit… Bij Osaka’s ontmoete we ook Emily en Devin om met ons te eten. Osaka’s was erg gezellig en er waren veel verschillende groepjes van verschillende proms aanwezig die ook bij Osaka’s aten.

Na Osaka’s gingen Daniel, Garrett, Noell en ik samen in Garretts auto op weg naar prom. Prom zou om 8uur beginnen en we waren er ook om 8uur maar we besloten dat we graag fashionably late wouden zijn dus reden we nog even wat rond in Amity :P Daarna gingen we dus echt naar prom! Onze decoraties zagen er echt heel goed uit en al mijn klasgenoten zagen er ook erg goed uit! Ik had verwacht dat er een paar hele grote modeflaters rond zouden lopen maar echt iedereen had een jurk of pak dat bij hun paste.

Op de zaterdag na prom moesten we de gym opruimen. Met de grote groep die we hadden waren we in anderhalf uur klaar! Daar ging ons harde werk… En dat was het dan.. Prom was voorbij en mijn laatste maand komt steeds dichterbij… Nog even en ik zit in Nederland mijn laatste blog te schrijven over mijn terugreis.. Dat is echt een raar gevoel…

Vorige week maandag en dinsdag was een tijd van onzekerheid.. Op maandag ging tijdens softbalpractice opeens het tornadoalarm af in Amity! Melissa was nog in Hot Springs en Alex zat thuis met niet genoeg benzine om heen en weer te rijden.. En je wil niet vast komen te zitten in the middle of nowhere zonder benzine! Dus moest ik maar met Meghan mee naar huis, de enige op coach na die er nog was.. Bij Meghan thuis was het tv kijken en erachter komen dat Melissa precies in het ergste gebied was! Ze was begonnen aan naar huis rijden maar stopte bij haar moeder in Bonnerdale omdat de Highway waarop zij reed een tornado had! En in Bonnerdale was de stroom al snel uitgevallen en daar waren 3verschillende mogelijke tornados! Bij Amity waren ook 3tornados en zelfs in de tuin van Keith en Velvet was een tornado begonnen!!! :O gelukkig is er behalve uitgevallen stroom en veel omgevallen bomen bijna geen schade bij de families in mijn omgeving! Er zijn een paar huizen beschadigt door de bomen maar het had veel erger kunnen zijn! Na vier uur vast zitten bij Meghan thuis kon Melissa me eindelijk veilig komen halen..

Op dinsdag was de storm erger verwacht maar het sloeg Arkansas redelijk over! We hadden regen en sterke wind maar lang niet zo erg als dinsdag! In Alabama zijn er echter bijna 300 doden en die storm had dus in Arkansas moeten neer komen!!! :O We hebben veel geluk gehad. In Viliona Arkansas zijn een paar doden gevallen op maandag en op school verzamelen we spullen om naar hun op te sturen. Maar gelukkig lang niet zo erg als in Alabama! Zulke stormen kennen we niet in Nederland.. En het ergste is: de tornado maand is in mei!!! Gelukkig hebben ze hele precieze tornado waarschuwingen op de tv, ze geven zelfs de precieze straten waar je gevaar loopt! Dus zolang we dat blijven bekijken moet het goed komen! Hoop ik :/ Melissa weet gelukkig heel goed om te gaan met de waarschuwingen en weet wanneer het veilig genoeg is en wanneer we echt moeten gaan schuilen!

De afgelopen donderdag een fieldtrip met Physics&SRbetaclub. We gingen naar het sciencemuseum in Hot Springs en voor de meeste seniors die mee waren was dit hun allerlaatste fieldtrip.. Maar wel een hele leuke! Omdat het hun laatste fieldtrip was hebben we het echt super leuk gemaakt! :D “Did you see that wild cow Kaylee?!” “OMG wild cows are going to take over the world!!!” :P (insidejokes..) In het museum kropen we door tunnels die helemaal donker waren op blacklight in de emergency exit areas na en stonden we onder statische elektriciteit zodat ons haar recht op ons hoofd stond! :P Na eten bij IHOP of Chick-Fill-a nog heel even naar de mall en dan waren we om 3uur toch echt weer terug op school.

Op vrijdag was onze allerlaatste homegame softball.. :( Nog maar een paar wedstrijden en het hele seizoen is alweer afgelopen! Ik ga softball echt missen.. :’( Ik ga alles hier missen.. Veel dingen hier irriteren me hier en zijn beter in Nederland maar dat is ook andersom.. Als ik alles kon wensen wat ik wilde zou ik wensen dat mijn leven hier een paar kilometer van mijn leven in Nederland was en dat ik wanneer ik maar wilde bij iedereen op bezoek kon en overal heen kon!

Hopelijk hebben jullie een fijne Koninginnedag gehad! Hier heb ik helemaal niks gedaan maar ik had wel oranje aan hoor! :P Tot snel!

Reacties

Reacties

Anniek

Heee Christel!

Nou poe hee, dat met die tornado's is wel echt spannend geweest zeker! Wel geluk gehad zeg, zag het hier al op het nieuws dat het heel erg was qua doden etc.

Kan me wel voorstellen dat je alles daar gaat missen, ben je daar een beetje gewend, moet je weer terug!

Liefss

Greetje

Hoi hoi,

Leuk dat je weer een nieuwe blog hebt.

Fijn dat je een gezellige prom had. De foto's op facebook zijn erg mooi.
Ik hoop dat het weer een beetje in de war is en dat de tornado's van mei nu al in april zijn geweest zodat je deze maand niet weer in angst hoeft te zitten.

Ja de tijd gaat snel, maar geniet nu nog van je tijd daar en denk nog maar niet teveel aan je thuis komst.
Goed dat je aan koninginnedag hebt gedacht met je oranje (hihihi).

Heel veel plezier nog.

XXXXXXXXX en knuffels mams

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active