ChristelPrins.reismee.nl

Winterjamtour, PROMDRESS! :) Revival :( & games! :)

De afgelopen zes en een halve maand ben ik 2keer in Little Rock geweest: ik kwam er aan op het vliegveld en we haalden Kathy op van het vliegveld, de afgelopen twee weken ben ik er ook twee keer geweest. Naar Winterjam, een concert van allemaal christelijke artiesten, en om de shoppen in de mall, waar ik ook mijn promdress heb gevonden! ;)

Op zaterdag twee weken geleden was er een christelijk concert in Little Rock waar Hailey, Berit, Tekoda, Shekyna en ik heen gingen vanuit de kerk met Keith en Velvet. Christelijk concert, gaaaaappp dacht ik… NIET DUS! Na het voor programma van twee behoorlijk goede zangers begon het echte concert met een hard rock band! Van dat kei hard onverstaanbaar geschreeuw! Christelijk?? Ik verstond er geen woord van, het had net zo goed een andere rockband kunnen zijn die aan het schelden was.. het verschil had ik niet gehoord want ik verstond er geen woord van.. maar ok.. christelijke band dus… De rest was wel iets milder maar de laatste band had een drummer die drumde terwijl wij rondjes in de lucht spinde met zijn drumstel, best cool! En de meeste artiesten waren verder gewoon goed! ;)

Het beste van de hele dag was dat ik Sanne EINDELIJK weer een keer zag!!!! :D (dat deense meisje die in het begin van het jaar samen met Helena(belg) bij familie woonden..) Zij en haar nieuwe gastzus Cloe waren met hun jeugdgroep ook bij het concert en we hebben de 2uur waarin we buiten voor de deuren stonden te wachten (kaarten aan de deur waren goedkoper en er waren uiteindelijk mensen weggestuurd, zoveel mensen waren er!!) gebruikt om grondig bij te kletsen! :)

Uiteindelijk waren we iets na middenacht bij Keith en Velvet weer terug na een lange maar behoorlijk leuke dag! :) ik zal Velvet vragen voor wat foto’s maar dat duurt misschien nog even voor ik die heb... Ook van ons softbal team heb ik nog weinig foto’s… Maar morgen hebben we onze eerste thuis wedstrijd dus dan zullen er vast wel wat foto’s worden gemaakt.. Ik probeer deze week weer wat nieuwe foto’s te plaatsen op mijn blog!

Op maandag had ik onze 2e softbal wedstrijd en we verloren weer maar we deden het wel een stuk beter dan bij de eerste! Ik heb dus goede hoop! Ik heb de bal gelukkig wel weer geraakt deze keer toen we aan slag waren maar ik sloeg hem precies naar het eerste honk en er was niemand op een van de andere honken dus daar hadden we niks aan want ik was uit… :( Maar ik heb de bal in ieder geval geraakt, in tegenstelling tot de meeste JV spelers…

De zaterdag gingen we dus shoppen! Berit was bij ons wezen slapen na de wedstrijd op vrijdag en op zaterdag besloot Alex opeens zonder waarschuwing om te gaan shoppen in Little Rock! Het stomme: Berit was helemaal blut en ik had ook niet heel veel op mijn rekening staan!! :O Maar ja gewoon rondkijken was ook erg leuk in de Mall! :) En ondertussen was ik ook opzoek naar een PromDress!! Op zich ging ik alleen kijken wat ze hadden maar toen kwam ik een jurk tegen die ik toch wel erg mooi vond! ;P Ik heb dus mijn PromDress! :) nu alleen nog een date…… :|

Op zondag begon de Revival van de kerk… URGGGHHHHH!!!!!!! Gelukkig hadden we op maandag en dinsdag softbalwedstrijden en waren we dus pas later in de kerk! :D Die kerk diensten duurden allemaal 3uren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VERSCHRIKKELIJK SAAAAAIIIIIIIIIIIII :( op woensdag was het eindelijk afgelopen en waren we dus voor het eerst in 5dagen voor 10uur thuis!

Op donderdag waren we nog wel iets later thuis want Hailey had een bandconcert, ze zijn best goed als je je bedenkt dat ze nog maar 2jaar spelen! Op donderdag was het ook st.patrick’s day, iedereen die geen groen draagt mag je knijpen.. Bijna iedereen had een groene Sillyband om zijn arm en dan mocht je dus niet geknepen worden.. Het word dus niet echt groots gevierd op mijn school!

Gisteren hadden we weer een wedstrijd en die wonnen we met 13meer in de 5e inning! :D Mercy Rule! Erg goed dus! :) op maandag hadden we onze wedstrijd trouwens ook gewonnen! :D Tot nu toe hebben we alle wedstrijden die tellen gewonnen en alle vriendschappelijke wedstrijden verloren XD Mijn familie kwam voor het eerst kijken en ik raakte voor het eerst de bal niet ;( de pitcher was echt super slecht, heel veel wijd en haar strikes echt op het randje van wijd en die moet ik dan raken :’( maarja het blijft leuk! :D

Springbreak is deze week, hopelijk gaan we nog naar Mississippi naar Alex’ familie, we gaan iig niet meer naar Alabama (had ik dat al geschreven? Ik weet het niet meer) naar het strand maar als we toch naar Mississippi gaan word het vast toch een leuke vakantie! :) en anders moet ik maar even snel uitvogelen wie van mijn vrienden ook thuis blijft!

Laat een berichtje achter en vertel me hoe het gaat in het verre Nederland! Hoe gaat het leren voor SE3?! Of achteraf: hoe ging het?! Hier is zoals jullie konden lezen alles goed! :) XXX!

Reacties

Reacties

Eline

Heeey,

Het klinkt allemaal echt heel leuk daar!!
Hier gaat het wel goed hoor, alleen druk met leren voor SE3.
We hebben echt teveel toetsen, maar komt vast wel goed;)

xxx Eline

Greetje

Hoi hoi,

Fijn dat jij je promdress hebt gevonden. Hoop dat je er ook leuke schoenen bij kunt vinden. Of heb je die al?

Die date komt wel, daar ben ik van overtuigd. Zo'n leuk meisje uit Holland kunnen ze niet overslaan, hihihihi.

Nieuwe foto's zou inderdaad erg leuk zijn. Ben erg benieuwd hoe jij er uit ziet op het softball veld.

Hier is alles goed. Druk met belastingformulieren invullen.

Knuffels en XXXX mams

Marco

Het gaat hier allemaal goed hoor, je kent het wel "hard werken en weinig verdienen"en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel belasting betalen !!!
Daarvoor moet je in Nederland zijn ...........
Mooi verhaal weer Christel Gr, Marco XXX

Greetje

Hoi m'n meisje,

Wordt het niet eens tijd voor de beloofde foto's. (hihihi)

Hoop dat je veel mensen met je stroopwafels blij hebt kunnen maken.

XXXXXXXXXXXX mam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active