ChristelPrins.reismee.nl

So Little Time Left...

En het is ALWEER veeels te lang geleden dat ik heb geblogd! Deze laatste weken zijn erg druk en gelukkig erg leuk! Nog... ik moet nog steeds afscheid nemen en dat gaat lastig worden... maarja: terug naar ongeveer een maand geleden....

Na onze laatste Softball homegame hadden we nog twee wedstrijden en we wonnen die! :D DUS waren we geplaatst voor Regionals! :) op 6juni gingen we dus op weg naar Prescott voor onze wedstrijd! Het was echt een raar gevoel dat die ene wedstrijd onze allerlaatste wedstrijd had kunnen zijn! Gelukkig wonnen we na een moeilijke wedstrijd en waren we meteen geplaatst voor STATE! :D Het was erg gezellig met the Lady Knights en ook de jongens plaatsten zich voor state! :)

Op de 12e hadden de seniors graduation.. ik ben echt heel close geworden met veel seniors het afgelopen jaar en het was dan ook heel raar om afscheid te moeten nemen van iedereen! Een aantal seniors zal ik nog zien maar er zijn te veel seniors die ik nooit meer zal zien! :O :'( De zwarte caps en gowns van tv waren er en de Valedictorian en Salutatorian speeches ook... Bij Meghan's speech liet ik een traantje en tijdens het lied waarin ze de rozen uitdeelden aan hun ouders, Don't Blink liet ik er nog een paar meer.. :'( ;P De caps werden in de lucht gegooid en dan is het tijd om iedereen te omhelzen en ze te feliciteren! Na graduation op school gingen we naar de kerk voor Kayla's feestje, dat duurde niet lang want daarna ging Kayla verder om het met haar klasgenoten te vieren! :P

De dag erna hadden we onze softball state game en jammer genoeg ook meteen onze laatste.. Het niet leuke deel van naar state gaan is dat je laatste wedstrijd bijna altijd een verlies is... alleen de winnaar loopt met een winnende wedstrijd weg... Niet alleen voor mij en Berit was dit de laatste keer, ook voor onze seniors! Net geslaagd en dan alweer het veld op! Nog 1keer spelen als een Centerpoint Knight.. Ik en Berit spelen niet bij de belangrijke wedstrijden maar voor Amy, Meghan, Haley en Tara was dit een laatste keer na 4jaren in het softballteam... Het verlies kwam dus erg hard aan! Toch ben ik trots dat wij State gehaald hebben! Het was een leuke dag met een verschrikkelijk einde.. na de game werd er niet gesproken in de bus en het verdriet bleef nog een paar dagen hangen...

Dat weekend gingen we naar Magic Springs! ? Ik heb seasonpasses gekocht voor mijn familie als zeg maar hun afscheidscadeautje (ik heb nog een fotoboek voor ze ;P maar dit was voor een leuke dag samen :P) Het weekend erna waren we ook in Magic Springs op de zaterdag en dat weekend daar na waren we er ook! Die Seasonpasses hebben we dus gelukkig gebruikt! :P De tweede keer had Hailey een bandconcert waarna ze naar Magic Springs gingen en dus besloten wij ook te gaan :P SrHigh Choir was er ook en dus ging ik met Daniela, Rosio & Jayla langs de attracties en in het water :) Magic Springs is een (redelijk klein) attractiepark met een (groot) waterpark. Heeel veel glijbanen dus en veel zwemband-glijbanen ook ;P In MagicSprings zijn ook vaak concerten, vaak country zangers maar daar ga ik niet heen :'( Vandaag zouden we naar All Star Weekend gaan maar we gingen eerder naar huis omdat Melissa en Alex geen zin meer hadden en ook omdat het zou gaan regenen.. :/

Twee weekenden geleden waren we in MagicSprings voor onze (EERSTE... thanks AYUSA rep Bridgit die NIKS uitvoert...) exchange-student trip! Elizabeth, Judith's (meisje uit NL :D) gastmoeder had het voor ons geregeld :) zij is Community representative van AYUSA en regeld voor een paar studenten hun verblijf hier. Ik hoor daar niet bij maar was toch uitgenodigd omdat Bridgit NOOIT wat uitvoert.. Als ik haar bel of email krijg ik pas na heel lang antwoord of helemaal niet.. En het stomme is dat Bridgit niet alleen Community representative is maar ook over heel Arkansas gaat... Maarja het was gelukkig erg gezellig met Lisa, Lisa en Judith! (blijkbaar zijn er heel weinig uitwisselingsstudenten van AYUSA hier :P(en met Bridgit is dat waarschijnlijk een goed ding..)) Gezellig TOT we bij ons hotel aankwamen... behalve het feit dat het er uit zag zoals de motel's in de films waar ze mensen in vermoorden, stonk het in een van de kamers VERSCHRIKKELIJK en was het ook behoorlijk smerig.... De andere kamer was beter maar was ook ver van perfect.... In de eerste kamer kon ik bijna geen ademhalen... Ook was er een kamer te weinig geboekt want we zouden er 3moeten hebben maar dat was bij het hotel ook fout gegaan... Dus konden we met de uitwisselingsstudenten niet op een kamer slapen wat dus echt heel stom was.... En ik de ochtend was het 'buffet' ontbijt LEEG.... Echt All you can eat is dat.... Daarna gingen we weer naar MagicSprings en was het uiteindelijk nog wel weer gezellig... Maar ik ben wel tot de conclusie gekomen dat alles was AYUSA regelt erg slecht is... De trip was geregeld door Elisabeth (weliswaar een rep van ayusa maar NIET de rep die dat moet regelen...) en alles was goed geregeld behalve het hotel wat, guess what, AYUSA geboekt had... En daar betaal je dan geld voor....

Vandaag waren we dus weer in MagicSprings dit keer met Keith en Velvet en de kids.. geen Berit want zij ging gisteren naar huis :'(


Donderdag de 19e hadden we Battle of the Classes!!! :D dat was erg leuk :P dat is een wedstrijd tussen de verschillende grades.. Juniors waren paars! :) Iedereen kwam in de classcolors naar school en sommigen gingen echt all out... Sophomores waren roze en het was niet zeldzaam om een jongen in een jurk te zien.. Freshman waren oranje en een groep van hun kwamen in Tigerprint naar school! Bij de Juniors hadden we 7klasgenoten die JUNIORS spelden en sommige Seniors kwamen terug met BACK IN BLACK op hun shirts! Een erg leuke dag op school, wel jammer dat de wedstrijd maar 2lesuren was.. :/ voorgaande jaren was het de hele middag.. Maar een leuke laatste All-American-High-School-Activity :) / :(

Elk jaar aan het eind van het schooljaar is er een Atletic's Banquet op Centerpoint en iedereen die een sport doet is uitgenodigd, ik ook dus met softball :P :) Voor een allerlaatste keer waren we samen met het team en maakten we een allerlaatste foto... En guess what?! Ik won een softballaward!! :) (het Banquet is een soort awardshow... ) Ik won de Most Improved award :D Daar ben ik best trots op :P :)

Nog iets waar ik trots op ben wat ik op diezelfde dag haalde: MIJN DRIVER'S PERMIT!! :) Jaja ik ben legaal in Arkansas (voor hoelang het duurt :P) al reed ik alleen tijdens driver's ed :P ik heb dus ook nog American Summerschool meegemaakt :P Met coach Bright als mijn leraar heb ik een aantal uren rijles gehad ;) Ik voel me zo volwassen :P haha nog een paar maanden ik mag in Nederland rijlessen en hopelijk heb ik hier wat aan gehad! :) een beetje ervaring op de wegen ;P Na de eerste twee dagen ging het op zich best goed! :)

Vandaag heb ik gekanooed met Noell, haar familie en Lyndsey :) het was echt leuk ? maar ik ben wel nog erger verbrand.. :/ ;P gelukkig hebben we geen slangen gezien maar we sloegen wel een paar keer bijna om XD gelukkig telkens net niet! :D :P dat was een van de dingen op mijn To-Do-List! :P

Dan nog meer nieuws..... Mijn gastfamilie gaat verhuizen! :O De dag nadat ik vertrek vertrekken ze naar Mississippi... Het is heel raar dat ik niet de enige ben die zich zorgen maakt over dingen vergeten in dit huis... Ze hebben besloten om bij Alex' zus Janette te wonen voor een tijdje tot ze een eigen huis kunnen krijgen omdat er meer banen zijn in Mississippi.. Het is dus niet alleen voor mij een tijd voor afscheid maar ook voor mijn familie.. en het ik ook erg stressvol.. Ons hele huis staat al vol met dozen en we moeten huizen vinden voor sommige van onze honden :'(

Nog een week en ik ben weer thuis... Als je me op wil halen van het vliegveld laat me dat zsm weten want mijn moeder heeft iig nog een paar plaatsen in haar auto en als mijn vader vrij is en mij komt ophalen heeft hij er ook een paar! :P Ik ben maandag 20juni weer in Nederland en dat is echt een raar gevoel... Ik hoop iedereen snel te zien! :D al vind ik het wel heel jammer dat het jaar er nu alweer op zit... Life is Bitter Sweet...

Reacties

Reacties

gerda driegen

Ha, die Xhristel
Wat een belevenissen weer. Wat zal het saai zijn las je volgende week weer in Holland bent.
Geniet van de laatste dagen.
Groetjes Klaas en Gerda

Greetje

Hoi m'n meisje,

Ik hoop dat je laatste paar dagen daar heel leuk, fijn en gezellig zijn.
Maak maar veel afspraken zodat ook niet zoveel nog aan de terug reis hoeft te denken.

En als er iemand met mij mee wil rijden dan hoor ik het wel.

Tot maandag.

Nu nog een digitale knuffel, maandag zal ik dat zeker in het echt doen.

XXX en knuffel, Mams

Rianne

Heee Christel,

Wat leuk om te lezen allemaal:) Ik moet 20 juni werken helaas... Maar hoe laat kom je aan? Ben namelijk om 14.15 vrij... Dus als je 's avonds aankomt kan ik er misschien wel zijn!

Spreek je snel weer:)

Liefs Rianne

Christel

Ik kom om half tien 's morgens aan.. maar ik zorg er dan maar gewoon voor dat ik je volgende week zsm zie ;P :) XXX tot snell!!!:)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active