ChristelPrins.reismee.nl

Tijd voor een update! :)

Het is al weer bijna 2 weken verder dus echt tijd voor een nieuwe blog! Tijdens het bloggen even luisteren naar de NL’se lokale radioNOP en terwijl mijn foto’s ook eindelijk aan het uploaden zijn!

Hier in Arkansas voel ik me steeds meer thuis, ik ken steeds meer mensen en het is niet meer zo awkward om ergens aan te schuiven bij een tafel voor school begint en tijdens de lunch. Steeds meer mensen noemen me Little Dutch Girl, Dutch Girl vind ik niet zo erg maar vergeleken met hen ben ik echt zo klein niet! De vakken hier zijn gelukkig nog steeds best makkelijk en ik scoor best goed op mijn tests :) Mijn klasgenootjes vinden me echter wel een beetje te slim omdat ik geen moeite heb met senior-classes en ik een junior ben.. Iedereen is gelukkig nog steeds super aardig hier gelukkig en ik vind het steeds minder vermoeiend om de hele dag engels te praten. :)

Sinds mijn vorige blog heb ik al weer heel wat dingen gedaan! Op labourday zijn we naar Keith&Velvet’s house geweest (waar het Duitse meisje woont), daar kwamen we weer samen met alle uitwisselingsstudenten uit de regio en zijn we wezen zwemmen in de rivier! Dit was supergezellig en superlekker in dat water! Ik kan niet wachten voor we eindelijk een keer gaan jetskiën en waterskien op het meer! :) Maarja dat hebben we dus nog niet gedaan :( maar de rivier was ook zeker superleuk! :)

Na Labourday moesten we op dinsdag toch echt weer naar school wat langzaam als normaal begint te voelen! Na een 4daagse schoolweek was het vrijdag tijd voor mijn eerste echte SR High Football game! Kort samengevat: we verloren:’( maar het was wel leuk om eindelijk mijn team te zien spelen! :) Ik snapte nog steeds niks van het spel maar weet toch steeds meer!

Op zaterdag en Zondag had Alex heel erg last van zijn rug en hebben we niet zoveel gedaan, we zijn even naar HotSprings geweest om wat inkopen te doen (wat op zich nou ook weer niet even was want we waren de hele middag weg.. :P) en verder het huis wat opgeruimd (dat best een zootje was geworden) en wat WII gespeeld met Hayden, niet veel bijzonders in ieder geval!

Daarna mijn 3week van school, deze week was ik pas echt een beetje gewend! Ik heb eindelijk mijn kluisje gaat zonder code open papiertje weten te plaatsen in het slot :P (je kan een papiertje plaatsen in het slot zodat je kluisje open gaat zonder dat je je code hoeft te draaien, dit scheelt veel tijd en gepruts! :D) En ik heb deze week mijn bijnaam Little dutchgirl gekregen.. Gelukkig weten de meeste mensen die me zo noemen wel wat mijn echte naam is en is het niet omdat ze dit makkelijker vinden! :P

Deze week was een bijeenkomst voor de schoolmusical en daar ga ik waarschijnlijk aan meedoen :P naja ergens op de achtergrond denk ik want ik kan niet zingen en ik haat voor grote groepen mensen staan :P In ieder geval doen heel veel mensen waar ik mee omga op dit moment ook mee dus dat wordt vast leuk! En ik moet toch wat doen aangezien de enige andere dingen die ik kan doen basketball en Betaclub zijn en ik kan dus echt niet basketballen en ik wil niet nog meer de nerd uitgaan hangen :P

Op woensdag hadden we een pizzaparty met de kerk. Naja soort van, we gingen armbandjes maken om te verkopen om geld in te zamelen en ondertussen aten we PIZZA! Daarna hadden we een heeellleee lange dienst.. Kerk vind ik niet zo erg maar het duurt wel veeeeellls te lang soms en dan word het toch behoorlijk saai!

Op donderdag is Evilpuppy was ontsnapt! We hebben een uur lopen zoeken en hem uiteindelijk gevonden in onze rotsachtige beek, waar hij vast zat tussen de rotsen.. Na lang schreeuwen heeft hij uiteindelijk geleerd hoe hij moest klimmen en kwam hij supersmerig van de modder boven! Hij is ook meteen van Evilpuppy veranderd in een hele lieve puppy.. XD Hij was echt superbang en zielig en is nu net zo lief als hij eruitziet! :D

Voor mijn Journalismclass moest ik een artikel schrijven voor de schoolkrant, daar ben ik niet echt goed in. Nog erger: ik moest het schrijven over mezelf! Hello embarrassment! :S :( het ergste is nog dat die schoolkrant ook echt gelezen word door best veel leerlingen.. Ik was daar niet echt heel blij mee… Maarja dan had ik dit vak ook niet moeten kiezen..

Gisteren hadden we weer een football game, die ik echt MOEST winnen omdat we tegen de school van Sanna en Helena (het Deense en Belgische meisje) moesten en ik wilde niet dat ik ons verlies voor het rest van het jaar moest aanhoren.. Maar ja hoor.. we verloren :( en nu mogen ik en Berit de rest van het jaar aanhoren dat ZIJ wonnen en WIJ verloren :(

Verder was het wel supergezellig! Deze keer waren er veel meer mensen en hadden we VEEL meer teamspirit! Ik begin het spel ook steeds meer te begrijpen! Ik hoef niet elke keer meer te vragen: What happened?! Why!? Etc. etc. Iig kan ik wel zeggen dat onze band beter was als die van hun… want hun band klonk behoorlijk vals soms… Ik hoop echt dat we snel een wedstrijd gaan winnen (ik hoop nog steeds op de Homecominggame maar iedereen zegt dat dat niet gaat gebeuren :’( )

Voor nu heb ik niet veel meer te vertellen aangezien alles steeds normaler word, ik ben nog steeds niet gewend aan het eten maar verder raak ik steeds meer gewend!

Laat een reactie achter en vergeet niet mij te vertellen wat er allemaal in Nederland gebeurt!

Ik heb ook mijn foto’s eindelijk geplaatst! Ik moet nog steeds wat foto’s gaan maken van mijn school en huis enzo maar dat komt nog een keer! Ik moet sowieso wat meer foto’s gaan maken…

Greetings From the States!

Love, Christel

Reacties

Reacties

Angela

Hey, Fijn dat je er steeds meer gewend raakt. Bij mij gaat het ook goed. Het gaat wel goed op school en heb wel leuke klasgenoten, alleen een daarvan is een beetje een buitenstaander. maar verder is het een leuke klas. Sommige lessen zijn wel erg saai. Ik heb elke dag wel wat te doen na schooltijd, behalve zondag's. Gewoon een soort van rustdag. Werk bij de paarden nog steeds en dat is erg leuk.

Xx Angela.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active