ChristelPrins.reismee.nl

JournalismTrip, CastingCrownsConcert & I love you daddy!

Weer een week en weer een nieuwe blog! In mijn vorige blog schreef ik dat ik te horen had gekregen dat mijn vader in het ziekenhuis lag. Terwijl ik hier aan de andere kant van de wereld zit was ik natuurlijk super bezorgt en bang dat er iets mis zou gaan tijdens de operatie! Woensdag was ik eerst naar gewoon naar school gegaan maar merkte al snel dat ik me niet kon concentreren dus had Melissa me weer opgehaald en mee naar huis genomen zodat ik in ieder geval over de mail kon zien of we al wat meer wisten. De operatie was verschoven naar vrijdag ochtend (voor mij dus nacht..) dus uiteindelijk had ik me de woensdag niet zo veel zorgen hoeven te maken.. Vrijdag ochtend toen ik uit bed kwam was ik super blij te lezen dat de operatie was gelukt en dat alles goed ging! :D Hij zal vast nog even in het ziekenhuis moeten blijven maar ik ben in ieder geval dat alles goed is gegaan! :) Iedereen hier was gelukkig super lief en probeerden me te steunen want het heeft zeker voor wat heimwee gezorgd!

Gelukkig was mijn donderdag een stuk leuker! FIELDTRIP! Met 3mensen van mijn Journalism class en the Yearbookstaff gingen we naar Nashville! (beetje jammer dat het Nashville, Arkansas was en niet Tennessee.. :P) Op de highschool daar was een Journalism&Yearbook confention. Eerst gingen we in de Luxe schoolbus naar de school (MET airco! MET radio! & met TE GROTE stoelen (of meer banken) omdat het de Football bus is en die jongens nogal wat groter zijn dan ons meisjes! (En Kory… ;P) Gelukkig stonk het ondanks dat het de Football bus was niet! En dat terwijl die jongens na een wedstrijd zonder om te kleden die bus in stappen (IEWL!)) . Eerst konden we daar HEERLIJK ontbijten met fruit/chips/super heerlijke sandwiches!! :) tijdens het ontbijten bespraken we wie naar welke workshop ging en wie welke wedstrijd ging doen..

Ik werd zo’n beetje gedwongen om de NewsPaperWriting On Site wedstijd te doen.. Dus heb ik dat de eerste sessie gedaan (er waren 4sessies van 50minuten..) en GUESS WHAT?! I WON!! (doe me een plezier en vraag niet van de hoeveel mensen..) Meghan& Ilona deden den YearbookPageDesign OnSite wedstrijd en Meghan werd 12 en Ilona werd 2e! :D We waren best blij ook al waren er in totaal maar 5mensen die aan een van de 5 wedstrijden meededen.. Daarna had ik een workshop over hoe een journalist informatie verzameld van een journaliste van de lokale krant. Dit was op zich wel interessant maar de journaliste was nogal langdradig…

Daarna was het tijd voor lunch! :D Dus stapten we weer terug in de bus en gingen we naar een Mexicaans restaurant in de buurt :) Ik heb geen idee wat ik had maar het was lekkkkrr! :D En vooral gezellig!!! :D Het duurde wel verschrikkelijk lang voordat we eindelijk ons eten kregen.. Er waren ongeveer acht verschillende restaurants maar 3andere scholen besloten net als ons juist bij dit restaurant te eten… Uiteindelijk waren we 2minuten voor de 3e sessie begon weer terug! De 3e en 4e sessie heb ik gehad over fotografie en over fotobewerking in fotoshop! Dit was best interessant maar zijn fotoshop versie was die van de Mac dus heel anders dan die van word dus ik heb er niks aan gehad.. ;( Maar het was in ieder geval een leuke dag en dat had ik ook wel even nodig!

We kwamen te laat terug op school en mijn schoolbus die me thuis moest brengen reed net weg dus moest ik 45minuten op school wachten tot Grandma me op kon halen.. Gelukkig was de school voor deze ene keer niet leeg!! Er waren net audities voor ons schooltoneelstuk Hairspray dus kon ik met de wachtende mensjes kletsen en hun helpen met hun tekst doornemen.. Ik ga waarschijnlijk mee doen als een extra o.i.d.! Maar wat ik precies moet doen en OF ik mee mag doen hoor ik later nog…

Donderdag nacht heb ik best slecht geslapen dus ik was vrijdag best moe maar gelukkig had ik toen ik wakker werd en mijn email checkte goed bericht dat de operatie was gelukt!

Vrijdag moest ik dus even kijken wat ik had gemist de twee dagen dat ik er niet was maar gelukkig valt dat wel mee. Na schooltijd ging Hailey slapen bij een vriendin en moesten in en Hayden mee naar een concert van een christelijke band.. CastingCrowns… Als ze de hele tijd muziek zouden spelen was het behoorlijk leuk geweest maar bij elk liedje moesten ze zo nodig een verhaal vertellen over hoe God hun had geïnspireerd in dat liedje. En dat verhaal duurde vaak langer dan het liedje zelf.. Uiteindelijk was het best ok! Iig beter dan de hele avond thuis zitten! :|

Na het concert gingen we langs Walmart om mijn verjaardagskado: SR-ring op te halen!! :D hij is gelukkig goed gelukt want hij was best duur! (maar VEEEEL goedkoper dan via school..)

Zaterdag was een rustig dagje thuis en zondag was weer gevuld met kerk&nog meer kerk… Volgend weekend is Halloween dus ik ga hopelijk veel leuke dingen doen! :D Iig trickOrTreaten met de andere uitwisselingsstudenten en daarna hopelijk naar een feest ofzo met vrienden van school! ;) maar dat horen jullie de volgende keer!

Laat een reactie achter (wat jullie NOOIT doen!! :O :’( ) en laat me weten hoe het gaat daar in het verre Nederland!

Reacties

Reacties

jolanda muller

hoi christel

ik vind dat je het allemaal super heb opgepakt....he en ja jij maakt veel meer mee als mij dus heb niet zo veel te vertellen,vind je verhalen heel leuk om te lezen om zo een beeld te krijgen wat ze daar allemaal doen......ja dat heb ik allemaal niet....wel is het hier nu vakantie,ik heb ook een week vrij heerlijk,lekker uitslapen of in ieder geval uitrusten.....
vanavond komt danielle met renate weer terug.....leuk heb er zin in

nou groetjes en knuf Jolanda

Anniek

Heee Christel!

Nou hier gaat ook alles zijn gangetje, wij hebben dus nu lekker herfstvakantie dus daar ben ik ook volop van aan het genieten!:) Wel binnekort SE-week, maar dat komt wel goed, vind ik!

Je hebt een behoorlijk druk programma, moet ik zeggen:D

xx Anniek

LINDAAA

Hoi Christol!

Als het goed is verschillen die 2 photoshops niet zoveel van elkaar omdat ze beiden gemaakt worden door Adobe hoor ;) Okey dat terzijde,

die journalistiekdag klinkt echt super (ik zal niet vragen hoeveel deelnemers er zijn) beterrr dat je dat vak gekozen heb joh.

Zoals anniek al schrijft is het hier wel relaxed: vorige week ons PWS afgesloten en over twee weken hebben we SE's, wat echt een ramp wordt. Gelukkig eerst nog even genieten van de vakantie..

KUS

Greetje

Hoi meisje,

Weer een heel leuk verhaal. Ben heel blij dat je veel afleiding hebt.
Bedank je gast familie maar voor de uitstekende zorgen voor jou. Misschien eens een bloemetje o.i.d. voor ze kopen.

Met mij gaat alles goed. Niet te druk op het werk en verder gaat alles gewoon z'n gangetje. Morgen viert Harm zijn verjaardag voor zijn vrienden in de keet. Dus vanavond na het werk nog samen met hem boodschappen doen.

Binnenkort gaan Marco en ik een weekend naar Texel.

We spreken elkaar binnenkort weer via Skype.

XXX XXX XXX en veel knuffels van Mams

Tiemen

hey Christel,

gisteravond, maandag, samen met Harm, bij je Pa geweest. Het gaat heel goed, zat in de stoel en liep ook
mee naar de lift. Alweer praatjes genoeg. We hopen dat hij voor het weekend naar huis mag. Chris heeft natuurlijk nog wel een poosje last van zijn borst. Dat gaat toch nog wel een week of 6 duren.
Het was spannend zo'n operatie maar het was niet zozeer
levensbedreigend. Nu maar hopen dat alles wat voorspoediger gaat want voor Chris is 2010 geen goed jaar.............
Maak je dus maar niet meer ongerust, alles gaat goed!

ajuu, Tiemen

Christel

Hey Jolanda! Geniet idd van je vakantie! :P Altijd lekker ff rust... ik kwam er net achter dat ik toch een weekje vrij ben met Thanksgiving! dus dan heb ik ff wat rust! :)

Hey Anniek!! :) Veel succes met de SE's!!! En ook bedankt voor je reactie! :) smeken voor reacties werkt blijkbaar ;P :D

LINNIEEJ! :) Journalism was idd best tof! (bedankt voor het niet vragen ;p) Ik ga denk ik nog maar eens proberen om te photoshoppen... de opties zijn idd hetzelfde maar de knoppen zitten op andere plekken en de keybord-sneltoetsen zijn allemaal anders enzo.. dat is meer het probleem...

MAMMIEJ!! :D Ja Harm vertelde al dat hij woensdag zijn 'feest' had :P :) en blijkbaar leest hij ALLE blogs van begin tot eind :D :) I love my big bro :) dit ver uitelkaar zijn is nog best goed voor ons geloof ik ;P Veel plezier met Morcie op Texel! (Jullie gaan natuurlijk op vakantie als ik er niet ben he! :O :'|)

Ome Tiemen! Ben echt blij dat het 'goed' gaat met mijn pa! :D Gelukkig praat ie al weer lekker, was behoorlijk ongerust deze week! Nou hopen dat dit alle ziekenhuis opnames waren! Ik weet niet of Harm je heeft bedankt maar iig bedankt voor die BigMac ;P

Marco

Hoi Christel,
Ja, wij gaan een lang weekend naar Texel.
Dit word onze eerste vakantie samen dus dat mag toch wel een keertje . Ik heb al een chocoletter geprobeerd en hij smaakt prima !
Kusss van mij

Christel

hey marco!

Ja mag wel een keertje hoor.. ;P Hoeveel chocoletters heb je nou gekocht? alleen mijn familie? of ook alll die kleintjes? en Sjes?? Moet weten of ik die kleintjes kan beloven of niet ;P IIG SUPER bedankt!! :D
veel plezier op Texel alvast! :D

XXX mij

Marco

Alles wat er op lijstje stond maar je kan beter wachten tot dat je het pakket hebt, ook dat kan fout gaan bij post !

Groeten, Marco X

Denise

Hoi,

Nu even een kort berichtje om hoi te zeggen!
Ga nu slapen morgenochtend vroeg op voor mijn kranten..
Erg baalle nu het vakantie is!

Schrijf je snel een langer berichtje!

(K)

Denise

Christel

Hey denise!

Leuk dat je even van je laat horen! :) Ik hoop dat je vakantie ondanks je kranten toch leuk was! En ik hoop dat alles nog goed gaat in NL?! Hier gaat alles nog steeds goed:)

XXmij

Marco

Hoi lieve Christel,

Fijn om te horen dat alles goed gaat !
De pepernoten smaken goed en komen snel die kant op !

Groetn, Marco XXX

Marco

Mooie foto's hoor van Halloween !

Groeten van mij XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active