ChristelPrins.reismee.nl

Halloween/ A Week With Aunt Kathy

Laat ik deze blog maar beginnen met de vrijdag voor Halloween. Ik moest voor Journalism foto’s maken bij de Footballgame in Jessiville! Het was VERSCHRIKKELIJK koud maar best leuk :) Wat wel heeel irritant was, was dat ik een hele slechte camera had.. Het duurde ongeveer een halve wedstrijd voordat ik eindelijk de camera ok had.. MET de hulp van prof fotograaf mensjes! :O ;( maarja het was iig best leuk op het veld tussen onze Footballplayers samen met Kali en Rose die ook foto’s maakten.. Uiteindelijk had ik niet echt veel goede foto’s… Kali had ook niet veel goede foto’s dus Rose was onze redding!

Zaterdag was de dag dat we Halloween vierden, Halloween was eigenlijk op zondag maar hier in Arkansas doe je dus geen dingen op zondag.. Al hebben we uiteindelijk wel een klein beetje Halloween gevierd op zondag, maar niet echt heeel veel.. Zaterdag brachten Alex en Melissa me naar Haley’s huis. Eigenlijk zou ik met mijn familie en de andere uitwisselingsstudenten en onze families gaan maar blijkbaar moesten we onze HumanVideo opvoeren met de kerkjeugdgroep. Dat was geen probleem geweest als het overdag was maar het was om 7uur ‘s avonds en dus wisten ze niet zeker of we dan nog tijd zouden hebben voor Trick or Treaten… En ik wou dat iig niet missen! Ik heb ze dus een beetje in de steek gelaten en ging naar Haley’s huis en ging met haar Trick or Treaten! :D

Tijdens het Trick Or Treaten gingen we toevallig naar het huis van Telmo, een klasgenoot van mij. Hij zat op een stoel voor zijn deur, echt helemaal stil en hij leek op een pop.. We hadden snel door dat hij leefde en ons wou laten schrikken maar toch toen we onze snoep na veel aarzelen toch pakten schrokken we ons alsnog kapot! Hij lachte mij natuurlijk flink uit en ik werd nog een keer uitgelachen tijdens de Government les op maandag maar het was uiteindelijk toch best grappig en zeker een leuke Halloween ervaring! Na het Trick or Treaten besloten we om naar MagicScreams te gaan! (Het pretpart MagicSprings in Hot Springs heet zo rond Halloween omdat alles is versierd enzo..) Toen we daar om negen uur aankwamen zagen we dat het om tien uur alweer dicht zou gaan dus hadden we niet zo lang! We besloten om eerst even in 2achtbanen te gaan om daarna precies 1haunted house te kunnen doen.. De eerste achtbaan was vergelijkbaar met die witte in Walibi waar je in hangt en die je hoofd heen en weer schud zodat je koppijn krijgt ;P, die was echt vet! :) Daarna gingen we in een houten achtbaan.. Niet echt eng ofzo maar hij zou heel leuk zijn zeiden ze.. En toen.. Zaten we 20mintuen vast in de achtbaan! :O leuk.. Haley dacht eerst dat het een Halloweengrap was en dat ze met maskers op ons af zouden springen enzo.. Maar dat was dus niet zo.. en toen we uit de achtbaan werden de evacueert moesten we eerst nog 10minuten wachten omdat we onze naam op een lijst moesten zetten en ons telefoonnummer enzo… Toen we eindelijk van de achtbaan vandaan liepen werd omgeroepen dat we naar de uitgang moesten en konden we dus niet meer in een van de HautedHouses.. :( Dat was best jammer.. Maarja daarna gingen we nog even langs de Wal-Mart omdat onze curfew niet tot 11.34 was(JA dat lees je goed.. 11.34 XD I love Haley’s grandma! (al houd ik niet van curfew’s zo vroeg maar dat tijdstip is wel fantastisch ;P)) Uiteindelijk zorgden we ervoor dat we precies om 11.34 naar binnen stapten! ;P Ik bleef bij Haley slapen wat weer supergezellig was:) en de volgende ochtend haalden Alex & Melissa me weer op na de kerk..

Op zondagavond zouden we de HumanVideo weer doen maar daarvoor gingen we naar kerken voor TrunkOrTreat en spelletjes voor Candy…. Omdat we de HumanVideo gingen doen die avond in de kerk gingen we naar die dingen als demonen! Eerst gingen we naar een klein kerkje in Amity, daar deden we kleine spelletjes en kregen we snoep uit de kofferbak van auto’s. Ook van Mrs. Sutton mijn Government lerares :P dus zij nog even tegen Melissa&Alex & Keith&Velvet zeggen dat ze heel trots is op mij en Berit en het feit dat wij het beter doen in US History & Government dan de meeste Amerikaanse leerlingen. XD Daarna gingen we naar een grotere kerk waar ze een vet grote hal vol hadden met allemaal spelletjes! En ze hadden een cakewalk waar je vet grote heeerlijke taarten kon winnen ;P En ik had geluk! De eerste keer dat ik daar aan mee deed won ik een chocoladetaart! :D Daarna gingen we naar onze kerk om ons stuk te doen en gelukkig ging het goed. :D

Het hele weekend was heel druk dus ik had geen tijd om mijn pompoen te carven! :O DUSSS deed ik dat op dinsdag! :D Het duurde even maar hij is behoorlijk goed gelukt al zeg ik het zelf ;P Hij is nu onderhand beschimmeld maar hij heeft een week lang in de woonkamer staan pronken :D

Op donderdag was de laatste Footballgame van het seizoen, tenzij we de wedstrijd zouden winnen, dan waren we naar de play-offs gegaan. (maar dan wel als laatst geplaatste en dan hadden we er naar 1wedstrijd wel uit gelegen want de laatste gaan tegen de nr1 in de eerste game..) Het was in ieder geval de laatste Home-game en duss was het Senior Night. Alle Senior footballplayers, cheerleaders en de watermeiden werden omgeroepen en werden even in het zonnetje gezet.. Keith&Velvet gingen niet dus ging Berit met ons mee naar de laatste wedstrijd. We gingen gezellig pizza eten bij LittleItaly en daarna dus naar de wedstrijd, die we offcourse verloren :’(… Maarja het was wel best leuk iig! :)

Vrijdagavond was de Jr. High dance waar ik foto’s van maakte voor Journalism. En ik moet zeggen dat was VEEL leuker dan de homecomingdance.. het was georganiseerd door mijn Junioclass dus er waren heel veel juniors om mee te praten en om mee rond te hangen ;) In de kantine kon ik niet echt goede foto’s maken omdat het heel donker was en ik dan heeeel dicht bij moest gaan staan om de flits zijn werk te laten doen.. Maar ze hadden spelletjes in de practicegym en daar kon ik gelukkig wel goede foto’s maken ;) Het was in ieder geval een leuke gezellige avond met goede muziek! :)

Op zaterdag gingen we Melissa’s zus ophalen! Ze had haar zus al 7!!!!! jaren niet gezien! Al was ze niet nerveus ofzo en het voelde ook niet raar voor haar.. Wat ik dan weer raar vond.. Kathy is gelukkig heel aardig! :) Melissa, Hayden, Grandma en ik gingen dus met de auto naar Little Rock. We moesten ongeveer een uur op het vliegveld wachten tot haar vliegtuig eindelijk landde. Maar toen konden Melissa & grandma dan toch eindelijk Kathy in hun armen sluiten! (awwww moment) Even heeel snel gegeten en daarna snel terug naar Glenwood omdat Hailey haar eerste basketball wedstrijd had! We waren uiteindelijk mooi op tijd.. En waar moeten we op wachten: Alex en Hailey omdat ze om een of andere reden dachten dat we ze op gingen halen terwijl we ze echt 3keer hadden gebeld om te zeggen dat ze zonder ons moesten komen... De wedstrijd was een Purple&Gold game (teams in tweeën gesplitst tegen elkaar..) maar haar deel van het team won iig wel ;P

Na de wedstrijd gingen we naar de verjaardag van Mahira (Berit’s jongste hostzusje) en ze vonden de verjaardag echt superklein maar ze hadden alles juist vet groot versierd! Ik kan niet wachten tot ik een voor hun grootse verjaardag zie! :O Het was echt heel gezellig met iedereen! Berit&Hailey waren zo aardig om mij weer te achtervolgen met taart net zoals op mijn verjaardag dus mijn gezicht zat onder de taart! :O Ik kreeg Berit gelukkig ook goed te pakken maar t was niet echt heel aardig van Berit.. ;| Kathy bleef bij ons slapen die nacht dus ons huis was op vrijdag en zaterdag ochtend helemaal opgeruimd! :P

Zondag was echt super! We gingen met z’n 6en naar Little Missourri Falls een klein watervalletje ong 15km verderop dat er echt heel mooi uitzag! Eerst gingen we met het pad naar ongeveer halverwege de waterval en daar gingen we met een trap naar beneden. Daarna zijn we weer naar het beginpunt geklauterd door over rotsen te springen en te klimmen enzo! was echt heel leuk! :D en we hadden nog kleine krabbetjes en visjes enzo gezien! :)

De rest van de week was behoorlijk normaal op het feit dat Kathy er was na dan.. Vrijdag hadden we een MexicanDinner bij de kerk en daar hielpen we bij.. Het was echter wel een beetje onzeker of we zouden blijven of niet want de tante van Melissa en Kathy en de moeder van Keith moest naar het ziekenhuis voor een operatie en ze wouden bij haar op bezoek.. Uiteindelijk was de operatie verzet tot komende maandag.. Op donderdag hadden we Kathy verteld dat we haar verjaardagssupriseparty niet echt meer gingen doen omdat aunt Joice in het ziekenhuis lag.. (Ze was Woensdag jarig en ik had een taart voor haar gebakken ;P en hij smaakte echt HEEERLIJK!) Maar omdat de operatie is verzet hadden we zaterdag toch een klein feestje voor dr gegeven ;) Was vet gezellig bij Melissa’s broer! Zijn dochter Karen heeft een zoontje van 1,5 (ze is een soort van een tienermoeder.. Ze was 18 maar ze gaat echt vet goed met dr zoontje Ashton om! ;D) Ashton was echt vet schattig! En hij houd van drop! ;) Jim (Melissa’s broer) gaf me een heel pakje zwarte Twizzler (rip-off drop ;P niet echt heel goede drop maar toch: tiss drop! :D) Dus hij is mijn nieuwe favoriete familielid! ;P (en hij is ook echt heel aardig dus tiss niet alleen dat hoor ;P) Karen nam Hailey, Hayden en mij mee om te Basketballen in de gym van haar oude HighSchool! Ja, zomaar, zonder dat er iemand anders was ;P Karen leerde Hailey wat skills en ik en Hayden probeerden elkaar meer te verslaan met basketballen in het net krijgen! Het was in ieder geval heel leuk en gezellig!

Zondag zijn we naar Hot Springs geweest met Melissa, Kathy, Hailey & Hayden en hebben we geshopt ;) Ik heb 3nieuwe shirtjes en JAWEL! SOKKEN!!! :D Ik heb de afgelopen weken (of eigenlijk 2maanden) rondgelopen in niet matchende sokken namelijk en heb vaak hailey’s sokken moeten lenen omdat ik zelfs helemaal geen sokken had.. Ik weet niet hoe, maar mijn sokken verdwijnen XD

Daarna gingen we weer naar Jim & Karen’s huis om afscheid te nemen van Kathy en hadden we weer een gezellige avond waarop ik ook deze blog was begonnen en die ik nu: 4uur later af heb.. XD Ik werd een beetje veel afgeleid en ik moest TE VEEL vertellen omdat ik telkens heel weinig tijd had om te bloggen en mijn voornemen van elk weekend bloggen lukte daardoor niet echt.. naja iig sorry voor de TE lange blog! :P en laat een reactie achter om me te laten weten of er nog veel kinderen aan de deuren waren op Sint Maarten en vertel me of Sinterklaas al wat in je schoen heeft achtergelaten! ;P Ik ga nu Hayden helpen met zijn nieuwe X-box Skateboard spelletje en dan naar bed! BYE! :D

Reacties

Reacties

Greetje

Het is inderdaad een lang verhaal, maar wel weer heel leuk om te lezen. Je maakt echt veel mee! Ben bijna jaloers op al jouw belevenissen. Geniet er maar lekker van.

Met Sint Maarten niemand aan de deur gehad, ik denk omdat het heel erg slecht weer was. De Sint heeft nog niets achtergelaten maar je weet maar nooit.

Binnenkort weer even skypen dan kan ik de laatste dagen weer met je doornemen.

XXXX en nog heel veel plezier in Glenwood en omgeving,

Mams xxxxxxxxxxxxxxxx

Angela

Leuk om te lezen, dat je het er erg naar je zin hebt :-).

Er zijn weinig kinderen aan de deur geweest bij ons, er was namelijk storm en harde regen. In een deel van Nederland is het zelfs wezen overstromen :-O Renate kwam zeiknat thuis.

Ze heeft de survival gelopen, ze heeft er ongeveer 2 uur over gedaan. Ik ben niet wezen kijken, ik was bij de paarden :-P

Ik heb wel iets in mijn schoen gehad, van mijn tante. Aankomende zaterdag komt sinterklaas naar Vollenhove.

Xx

Marco

Hoi Christel,

Misschien is de hond wel gek op sokken !

Groeten van mij! XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active