ChristelPrins.reismee.nl

Stress.. Niet zozeer voor mij maar voor iedereen om me heen…

In mijn vorige blog schreef ik al dat de tante van Melissa Joice in het ziekenhuis was en maandag haar operatie zou hebben… dit was uiteindelijk pas op donderdag omdat ze specialisten hadden laten invliegen! Dat heeft voor alle familie om me heen voor veel stress gezorgd de afgelopen week.. Dan lag de vader van een neef ook nog in het ziekenhuis… gelukkig gaat het met allebei in ieder geval steeds beter! Vrijdagavond ben ik met Melissa op visite geweest bij Sheri en Billy om Joice te bezoeken.. Het was erg gezellig de hele avond en je kon echt merken dat iedereen heel blij was dat de operatie was gelukt! (iedereen gedraagde zich meteen heel anders dan op woensdag, de dag voor de operatie…) Ik heb gezellig met Emily gepraat, ze weet sinds vorige week dat ze zwanger is en we waren dus met z’n allen druk aan het speculeren of het een jongen of een meisje zou worden en we zijn tot de conclusie gekomen dat het een tweeling wordt en dan een jongen en een meisje! :) Als Trey en Emily het weten horen jullie het nog wel ;P haha..

Verder met Sheri gepraat over BlackFriday, de dag na Thanksgiving waar veel Amerikanen hun kerst inkopen op doen! :) We gaan komende vrijdag dus waarschijnlijk om 3uur ’s morgens opstaan om om 5 uur in Hot Springs te zijn en zo snel mogelijk in groepjes verspreid over verschillende winkels alle koopjes die we willen hebben te grijpen! XD Dat wordt vast heel leuk! :D Ik moet dus snel ook even gaan bedenken wat voor cadeautjes ik naar Nederland ga sturen! :O

Ik heb sowieso al echt zin in Thanksgiving! :D op school hadden we vrijdag een vet uitgebreide lunch (was ik even blij dat ik juist vrijdag heeeeel laat was opgestaan en dus geen tjid had om lunch te maken om mee te nemen :P) We hebben gister ook al bij Croger’s flink voor eten geshopt! :D we vieren het weer bij Keith & Velvet thuis en komen daar samen met ongeveer 60familieleden! :O Iedereen brengt wat te eten mee, ik ben al gewaarschuwd voor 3mensen waarvan ik dus NIET eten moet eten XD Ze gaan me zo snel mogelijk die mensen aanwijzen zodat ik alleen eten eet dat ook echt lekker is :D :P

Om even terug te komen op de niet leuke dingen… Sanne & Helena wonen niet meer bij hun gastgezin en ik zal ze dus niet zoveel meer zien :’( Ik weet niet heel goed waarom ze nou precies van gezin zijn gewisseld maar ik weet dat Helena en haar gastmoeder een grote ruzie hadden gehad vorige week zaterdag ofzo… Ik heb gister gelukkig even met Sanne gesproken (naja gesmst) en ze heeft een nieuw gezin gevonden en Helena geloof ik ook.. Ik moet ze binnenkort maar een keertje opzoeken want ik zal ze niet meer zien in de kerk… En we zullen denk ik niet meer samenkomen want ze woonden bij Linda, Velvet’s moeder.. :’( Behoorlijk jammer in ieder geval en ik hoop echt dat we toch nog een paar keer met z’n allen wat leuks kunnen doen!

Deze week was aan de ene kant heel gewoon qua dingen die we hebben gedaan, maar de gesprekken die werden gevoerd waren niet erg leuk… Gelukkig gaat het met Joice en Billy’s vader veel beter en Sanna en Helena hebben weer een gezin gevonden! Mijn volgende blog zal over Thanksgiving gaan en over heet shoppen voor kerst op Black Friday! :D

Ps. Minder dan een wordpagina! :D

Gerben&Linda

Wat maak jij een belevenissen mee meid!
Hopelijk volgende week beter nieuws.
Wie zijn Sanne en Helena?

Kus van ons allebei!

Christel

Gerben& Linda: Sanne en Helena zijn het Deense en Belgische meisje die in een plaatsje in de buurt wonen en die we telkens zagen in de kerk enzo... ;(

Greetje

Hoi meid,

Gelukkig gaat het weer beter met Joice en Billy’s vader. Wens hun maar beterschap van mij.
Jammer dat Sanne en Helena nu naar een ander gezin gaan, maar er zal vast iets gebeurt zijn wat echt niet kon daar.
Ben benieuwd wat voor moois jij allemaal gaat kopen vrijdag.

Veel plezier gewenst met Thanksgiving.

Groetjes van je mams

jolanda

hoi christel

happy thanksgiving..ben benieuwd te horen wat het nu precies inhoudt..

groetjes jolanda xxxxxxx