ChristelPrins.reismee.nl

Sinterklaas zonder Pepernoten?!! :O

Ja, zoals mijn titel al zegt ik had dit jaar geen pepernoten voor Sinterklaas! In mijn Chocoletterpakket zat wel een kleine zak pepernoten maar omdat ik 2 pakketjes verwachte met pepernoten en speculaaspoeder (want zelfgemaakt is altijd leuker) besloot ik die vorige week alvast op te eten, of eigenlijk weg te geven.. Ilona was zo awesome om haar schoen te zetten en Sinterklaas kapoentje voor me te zingen! :) wat ik morgen voor haar moet doen omdat haar vader pepernoten uit Nederland heeft overgescheept! :D Zondag in de kerk heb ik mijn Chocoladeletters uitgedeeld en iedereen was super blij! Europese chocolade begint echt populair te worden, want het is natuurlijk veel beter dan Amerikaanse chocola! (en toch zit er chocolade in mijn pakketje dat ik vandaag heb opgestuurd…) :P:P Ik moest voor journalism ook een kort artikel schrijven over sinterklaas en wat het nou eigenlijk inhield.. heel veel mensen vinden het maar raar en noemen hem een slavendrijver omdat de pieten zwart zijn ;P Het is in ieder geval wel heel raar zo’n sinterklaas zonder cadeautjes, surprises, pepernoten en gewoon de typisch Nederlandse gezelligheid… :’)

Zaterdag naar Hailey’s basketball wedstrijd geweest! En guess what! Ze zijn #1 in hun campioenschap geworden! De Jrboys 2e.. De highschool heeft volgens mij deze week heel veel belangrijke wedstrijden en zover gaat het daar best goed, we verliezen af en toe maar we winnen ook behoorlijk vaak! Ik snap niet dat Football hier de big thing is want daar verloren we bijna altijd…. ;P

Ik ben de afgelopen week druk bezig geweest met kerstcadeautje voor thuis! Ik heb natuurlijk niet voor iedereen een cadeautje dus als je niks krijgt: sorry! :( Ik heb gisteren een soort mini fotoshootje gehad met Velvet en ze gaat voor mij een kerstkaart maken! :) Die komt later nog die kant op! Mam bereid je voor op ze in enveloppen stoppen en doorsturen (A) ;P maar eerst mag je voor mij mijn cadeautjes naar school en pappa brengen! :) Ik heb vandaag namelijk mijn pakketje met kerstcadeautjes opgestuurd, of naja Alex deed dat.. Natuurlijk was ik met mijn slimme hoofd vergeten om het adres te geven dus tijdens 1st period: “Mr. VanZandt? Can I see Christel Prins in the High School Office please?” En dan was ik met een test bezig…. Gelukkig ben ik nog steeds goed in Calculus :P Mr. Van der Heijden en mr. Coenen hebben me goed getraind de afgelopen paar jaar! VanZandt schrapte zelfs 2vragen omdat ze te moeilijk waren omdat hij ze niet kon… ik had die opdrachten al 10minuten af…. XD Ik ben misschien goed in wiskunde, toch is het wiskunde onderwijs hier nou niet echt heel hoog… Maar ja in het kantoortje dus over de telefoon het adres geven! Nu maar hopen dat hij t goed heeft gehoord! Maar zover hij het weer voorlas klonk het goed ;P

Tot mijn volgende blog! Laat een bericht achter en vertel me wat je hebt gedaan met Sinterklaas en wat je hebt gekregen! :D

<3

Reacties

Reacties

Greetje

Hoi hoi,

Leuk om je verhaal te lezen en de foto's te bekijken.

Fijn om te weten dat we ook kerstcadeautjes krijgen uit Amerika, ben erg benieuwd wat er voor mij bij zit! Ga me wel een beetje Sint (of kerstman) voelen als ik de cadeautjes voor de anderen ga uitdelen.

Sinterklaas niet gevierd dit jaar, maar met kerst komt dat weer helemaal goed.

Morgen gaat mijn pakketje voor jou en je gastgezin met de post mee. Ik hoop dat het er nog is voor de kerstdagen.

Nog veel plezier en lekker genieten van je tijd daar.

XXXXXXX Mams XXXXXXXXX
KNUFFEL KNUFFEL KNUFFEL

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active