ChristelPrins.reismee.nl

BICYCLE BICYCLE BICYCLE, I WANT TO RIDE MY BICYCLE! & bad days ;(

Na een regel of tien te hebben geschreven herinnerde ik me dat deze blog voor iedereen in Nederland is en ik dus in het Nederlands moet bloggen, niet in het Engels… dus maar weer overnieuw beginnen dan! :P

Vanaf woensdag had ik al vakantie terwijl de vakantie officieel gister pas begon! Aan het einde van een semester heb je hier semestertests die je moet doen als je te veel dagen mist of als je een laag cijfer hebt voor een vak.. Ik heb bijna geen dagen gemist en heb zover ik weet allemaal A’s (ze vertellen het niet maar zeggen alleen of je de test moet doen of niet, dus ik zou ergens een B op kunnen hebben maar ik geloof van niet..) dus ik hoefde geen tests te doen! :) Op Maandag hadden Ik Brea & Noell de grootste lol tijdens EAST.. Iemand vroeg me wat ik op dat moment het meeste miste en ik antwoorde “my bicycle”. Ik had opeens het liedje BICYCLE van Queen in mijn hoofd en dus ging het de hele les van: Bicycle, bicycle, bicycle, I want to ride my bicycle, I want to ride my bike, I want to ride my Bicycle bicycle BICYCLE!!! :D wat uiteindelijk 4dagen aan Facebook en Twitter lol opleverde :D Want JA ik heb de Amerikanen aan de Twitter! Naja mijn school dan… Amerikanen opzich waren al wel aan de twitter… Dus ik heb nu ook s’avonds een reden om te twitteren :D (dit is vast niet goed voor mijn verslaving.. ;P) Maarja de laatste dagen school waren in iedergeval erg leuk!

Op de dagen dat ik vrij was ben ik bij Keith &Velvet gebleven omdat Velvet meestal thuis is, en als ze wel weg gaat dan kunnen we mee omdat ze een auto hebben met 8stoelen.. Bij Velvet was het nou niet bepaald leuk de afgelopen week.. Hailey en ik kunnen niet geweldig met elkaar opschieten maar tot een paar weken geleden was het zo’n typische zussenstrijd zeg maar… Ze irriteerde me nogal vaak maar op een speelse manier.. De afgelopen 2/3 weken is ze gewoon puur gemeen… :( Normaal zijn we vrijwel de hele dag op school en als we thuis komen ligt ze op de bank tv te kijken en valt ze meestal heel snel in slaap… (Amerikanen slapen te veel!) Dus heb ik normaal niet heeel veel last van haar.. Maar nu we vrij hebben lijkt het echt alsof ze me haat… Ik was dus niet echt in een goede stemming afgelopen week.. en dan op donderdag was mijn moeder ook nog een jarig en was er ook nog eens GALA! Dat was echt even een breekpunt.. Als ik niet zo erg van de rest van mijn familie was gaan houden ondertussen had ik vorige week echt de organisatie gebeld om te vragen of ik naar een ander gezin kon want in 1kamer zijn met Hailey zorgt voor problemen… Vandaag deed ze gelukkig iets aardiger dus ik hoop dat ze weer dat meestal irritante gastzusje waar ik toch van hou kan worden ipv iemand die haar best doet om mij hier weg te jagen.. (en ik wil niet zeggen dat ik nou nooit iets onaardigs zeg tegen haar ofzo, want dat doe ik af en toe ook wel. Maar ik lieg niet als ik zeg dat zij 90% van de tijd begint met neerbuigende opmerkingen over werkelijk ALLES wat ik zeg…) Het leven in een gastgezin kan soms dus echt moeilijk zijn… Ook vooral omdat Hailey, Tekoda, Shekyna & Keith & Alex een nogal rare mannier van humor hebben… Alles wat een ander pijn doet is grappig.. Alex snapt dat anderen dat niet altijd grappig vinden en Keith weet onderhand ook dat hij me met rust moet laten als het om zulk soort ‘grapjes’ gaat. Maar de rest en hun ‘ongelovelijk grappige humor’ ben ik onderhand best wel zat.. Ik vind het nou niet bepaald grappig om een knietje in mijn kont te krijgen of om te worden geslagen (en best hard ook) als er een gele truck langs rijd… Ik heb ze geprobeerd uit te leggen dat ik dat dus NIET grappig vind en dat ze dat maar bij elkaar moeten doen en mij met rust moeten laten.. Dus ik hoop dat ze dat nu eindelijk doen… Verder is iedereen sowieso al gestrest omdat het financieel niet erg goed gaat met beide families.. Alex en Keith hebben samen hun eigen bedrijfje als ongedierte bestrijders en hebben de afgelopen maand heel weinig telefoontjes gehad voor werk wat met kerst in de aantocht iedereen erg gestrest maakt…

Zondag hadden we het kersttoneelstuk met de kerk! Na de kerkdienst in de ochtend bleven alle kinderen en jongeren in de kerk voor pizza en oefenen… Het was behoorlijk gezellig de hele dag en om 5uur was het tijd om ons toneelstuk te doen! Op zich ging het nou niet echt heeel goed, maar het was met heel veel kleine kinderen tussen de 3en 12 jaar en maar een paar van onze leeftijd.. Het was erg rommelig maar wel erg leuk om te doen en iedereen van de kerk vond het gelukkig mooi ;P Ik was een engel en had wel 1 regel die ik moest zeggen! :P Maarja ik wist dan ook pas een week ervoor dat ik meedeed en ik had als laatste een rol ;P Daarna gingen we met iedereen eten in de kerk.. Was erg lekker deze keer!! Daarna werd er een cadeautjes spel gespeeld.. Maar omdat wij geen cadeautjes mee hadden genomen gingen we maar vast naar huis… Het was in ieder geval een gezellige dag!

Van het weekend was een van mijn vullingen eruit gevallen dus hadden we de tandarts gebeld om te kijken of we een afspraak konden maken.. nu heb ik een afspraak op woensdag om 9uur ’s morgens… :( Ik HAAT de tandarts!!! Ik wil mijn mamma!!!!! :’( *bigbaby* we moeten nog wel even de verzekering bellen morgen om te kijken of alles wel gedekt wordt enzo… Verder heb ik mijn kerstkaarten opgestuurd! Ik denk dat ze er net te laat zullen zijn.. ;( maar iig nog wel voor Nieuwjaar en daar kan ik mee leven! :P Mam: ik mail je een lijst met adressen! ;P En mijn pakketje voor mijn vader (want niet alles paste in mijn eerste pakket en ik wou nog wat meer dingen kopen..) wordt morgen verstuurd! :) Ik heb namelijk eindelijk alles ingepakt :) ;P

De afgelopen 1,5 week waren dus niet de meest geweldige weken tot nu toe omdat ik vakantie heb en ik me nogal veel heb verveeld en ik af en toe nogal geïrriteerd raak van de mensen om me heen.. Maar ik heb ook nog wel wat leuke dingen gedaan! :) Tot mijn volgende blog over kerst!

FIJNE KERSTDAGEN of zoals ik nu moet zeggen: MERRY CHRISTMAS EVERYONE!

Reacties

Reacties

Greetje

He bigbaby,

Ja nu zul je toch echt zonder mij naar de tandarts moeten. Ach volgens mij is je surogaat mamma ook fantastisch in het opvangen en bijstaan van jou!

Veel succes.
XXX mams

Are JIlesen

haha ik kan zien dat je al echt een beetje veramerikaansd bent, je kent me niet ik ben maar nieuwsgierig anders check me op : arejilesen.hyves.nl

Jos Elly en Joëlle

Hoi Christel,

Bedankt voor het hele leuke kerstkadootje, ook namens opa en oma Aarts. De kleine kerstklokjes zijn trouwens heerlijk!
Heel veel groetjes en een fijne jaarwisseling!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active