ChristelPrins.reismee.nl

“Like I’ve had three Christmasbreaks!” :)

In mijn vorige blog vertelde ik al over sneeuwvrij, maar onderhand heb ik nog 3 meer dagen aan sneeuwvrij gehad! :) vorige week vrijdag deze woensdag en donderdag en dan had ik deze vrijdag ook nog vrij omdat de leraren studiedag hadden! (ja dat kennen ze hier ook :D)

Vorige week begon heel gewoon..Kerk op zondag, Lessen op school, kerk op woensdag, en softbal op dinsdag en donderdag waar ik langzaam steeds iets beter in word! Softbal is erg leuk en gezellig, ik moet toch wel echt wat sterker worden want pushups zijn niet echt mijn sterkste punt ;P maar verder gaat het verrassend goed! :) Op donderdag zou ik ook naar de tandarts gaan dus ben ik bijna niet naar school geweest :) (alleen de laatste les en 10minuten van de les ervoor :P en dan softballpractice (enige reden dat ik naar school ging.. anders was ik gewoon helemaal niet gegaan.. voor zo kort!) Maar de tandarts had me verkeert opgeschreven en had dus niet genoeg tijd om te doen waarvoor ik kwam.. dus moet ik nu volgende week woensdag…

Op vrijdag ochtend werd ik wakkergemaakt door Ollie. (die op mijn voeteneind slaapt, en als hij naar buiten wil loopt hij naar mijn hoofd en begint hij mijn oren te likken.. tsja…) Normaal word ik wakker als Melissa me wekt want Ollie wordt niet wakker tot een uur of zeven en ik moet om zes uur opstaan om optijd klaar te zijn. Dat vond ik dus al erg raar.. En toen ik op de klok keek was het al 10voor7! :O Ik dacht dus dat we ons allemaal hadden verslapen maar toen ik op de deur van Melissa & Alex’ slaapkamer klopte kreeg ik: ‘GO BACK TO SLEEP YOU HAVE A SNOWDAY!” Dus rende ik meteen naar de deur en ja hoor! Ik had sneeuwww! Na nog een uutje slapen werd ik weer gewekt, ze hadden besloten om naar Hot Springs te gaan omdat het niet heeel glad LEEK… We hebben 30ongelukken valk voor onze auto gezien en hebben een stuk of 10 mensen heuvels op geduwd omdat ze vast zaten in de sneeuw… Na een vrouw 3keer de hebben geholpen hebben we haar maar een lift gegeven naar het ziekenhuis.. (ze was verpleegster en MOEST komen…) uiteindelijk hebben we dus wat gegeten bij crackerbarrel :) maar dat was na een echte galgentocht!

Op zaterdag waren de wegen nog erg glad maar de sneeuw smolt wel erg snel :( ik ging weer naar Noell’s huis en hebben daar de hele middag en avond weer lol gehad :) Op hun mule door de sneeuw geracet, gewiid, en dit keer ECHT geskyped met maarten :) wat best raar was, half Nederlands, half Engels en half vertalend, lachend.. om 2uur ’s morgens is het sowieso best lastig om een normaal gesprek te voeren ;P :) Op zondag ook de hele dag bij Noell gebleven, ik wou graag de Superbowl (belangrijkste Football wedstrijd van het jaar) zien (naja stukjes…) dus bracht ze me naar huis na de kerk.. vlak na halftime van de Superbowl (met de Black Eyed Peas die een show hielden..)

Op maandag en dinsdag weer gewoon naar school, naja gewoon.. op dinsdag was iedereen er al vrij zeker van dat we op woensdag vrij zouden hebben! Want 10inches sneeuw was voorspeld! :) dus alle leraren: “have your work done on Thursday in case we will have to come then!” maarja ik heb mijn werk nogsteeds niet af :P

Op woensdagochtend toen ik wakker werd lag er echter bijna geen sneeuw! Misschien 2cm! Haha toch hadden we op dinsdag avond al het telefoontje gehad dus hadden we vrij :) Op woensdag hebben we ons hele huis schoongemaakt omdat we daar eindelijk tijd voor hadden.. al is het nu alweer een zootje.. hier word altijd alles opgeruimt wanneer er word gezegt: nu gaan we opruimen.. niet gewoon als ze klaar zijn met iets.. dus als ze een kom met cereal (word VEEEL gegeten hier) op hebben en de vaatwasser is gewoon leeg, dan zetten ze het op het aanrecht in plaats van hem snel even om te spoelen en hem in de lege vaatwasser te zetten… dus moet alles in een keer gedaan worden, wat dus elke paar dagen heeel lang duurt.. en Melissa en Hailey zitten altijd met een deken op de bank tv te kijken, in plaats van hem weer in de hoek te leggen waar ze altijd zijn, gooien ze die ’s avonds gewoon op de grond… Dat is toch best wel irritant! Ik ruim misschien niet heel veel op enzo.. maar met mijn familie hier is het echt heeeel erg!

Op donderdag gingen ik Hailey en Hayden weer de bergen in, en we namen een verkeerde afslag dus kwamen we op het terrein van “the possumman” een hippie die in zo’n typische hippiebus rondrijd en woont in een verbouwde oude schoolbus die is bespoten met graffiti!! Gelukkig kent hij hun.. maar toch horen we daar niet te komen.. dus heeeeel stilletjes weer terug! Haha… Hayden viel nog bijna 2keer in het water.. maar gelukkig bleef het bij natte schoenen die gelukkig waterdicht waren ;)

Toen we terug waren gingen ik en Hayden een sneeuwpop maken.. of naja.. proberen te maken… we hadden uiteindelijk ongeveer 8cm sneeuw gekregen dus het was niet echt genoeg.. Hailey had haar vriendin Ashley uitgenodigd dus die was de hele avond en nacht bij ons thuis! Ashley is gelukkig erg aardig dus het was best gezellig :)

Op Vrijdag was de LAATSTE basketball Homegame! :| Daar ben ik nog heen geweest met Brea, Noell en Delaney :) was weer erg gezellig, LadyKnights hadden ruim gewonnen :D en de Knights zwaar deprimerend verloren.. :( Gelukkig was het toch een leuke avond! :)

Vandaag heb een Valentinesdaybanquet bij de kerk, de jeugd (ik dus..) maakt eten voor koppeltjes en serveert het.. Maar dat lezen jullie de volgende keer weer! Ik hoop binnen 2weken.. anders vergeet ik zoveel en is de blog zolang… :P haha Alex is trouwens op Valentijnsdag (maandag) jarig dus ik moet nog een cadeautje kopen voor hem… :|

Hoe is alles in Nederland? Ik merk echt dat minder contact heb met Nederland de laatste maand.. Ik heb minder tijd overdag en ’s avonds komt mailen er vaak ook niet van :( dus sorry dat ik niet zoveel van me laat horen! Op zich is het misschien ook wel goed omdat ik nu echt opgeslokt word in het Amerikaanse leven maar ook wel jammer.. :|

Reacties

Reacties

Greetje

Hoi Christel,

Ik kan echt merken dat je al helemaal in het Engels denkt, hihihihi. Sommige zinnen zijn niet volgens de Nederlandse gramatica. Gelukkig snap ik wel wat je bedoeld.

Leuk om je blog te lezen en dat je snapt dat direct iets opruimen toch zin heeft, hihihi.

Veel plezier morgen met de verjaardag van Alex. En hopen dat je daar veel valentijnskaarten krijgt.

Knuffels van je mams

Marco

Er wordt maar weinig gereageerd op jouw verhalen maar neem aan dat wel iedereen het leest !
Volgende week stuur ik weer een pakket op maar zeg niet wat er in zit ! :-))))

Groeten, Marco XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active